سلیمی: ایران تسلیحات بالستیک به هیچ کشوری نداده و نخواهد داد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به صراحت اعلام کرد که ایران اسلامی به هیچ وجه تسلیحات بالستیک به هیچ کشوری نداده و نخواهد داد.
کد خبر: ۶۹۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 15September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا سلیمی» سخنگوی هیات رئیسه مجلس در تشریح جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان موضوع دسیسه برخی کشور‌های اروپایی در قبال ایران را بحث و بررسی کردند و مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جمهوری اسلامی به هیچ وجه تسلیحات بالستیک به هیچ کشوری نداده و نخواهد داد و این سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

ایران تسلیحات بالستیک به هیچ کشوری نداده و نخواهد داد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: کشور‌های اروپایی تحت فشار سنگین لابی‌های صهیونیست قرار دارند و این شرایط سبب شده آنها در مواضعی غیرواقعی علیه جمهوری اسلامی ایران موضع بگیرند در حالی که ایران اسلامی به هیچ وجه از مبانی و اصول خود فاصله نگرفته و نخواهد گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه جلسه غیرعلنی امروز درباره موضوع تنقیح قوانین مواردی مطرح شد تا مجلس آنها را انجام داده و چالش‌های که در این موارد برای مردم وجود دارد، رفع شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار