نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

با تخصیص ردیف بودجه به دنبال تکمیل موزه دفاع مقدس قزوین هستیم

«ولایتمدار» گفت: تلاش ما در مجلس شورای اسلامی این است که با رایزنی‌های خود، جهت ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین ردیف بودجه‌ای مناسب را اختصاص دهیم تا هر چه سریعتر این پروژه فرهنگی تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 15September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین «سالار ولایتمدار (آبنوش)» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد با اشاره به ضرورت حمایت از موزه دفاع مقدس و مقاومت استان اظهار داشت: وظیفه همه ما حضور تمام قد و حمایت جدی از بزرگترین پروژه فرهنگی استان یعنی موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین است.

وی با بیان اینکه باید همه مسئولان و دست اندرکاران استان پای کار باشند، گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بالاخص موسسه رزم آوران قزوین نقش مهمی می‌تواند در تکمیل پروژه بزرگ استان داشته باشد.

ولایتمدار افزود: ثانیه که می‌گذرد به شهدا و رزمندگان بیشتر مدیون می‌شویم، بر همین اساس راه‌اندازی کامل موزه دفاع مقدس و مقاومت جهت انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس و تبیین فداکاری‌ها و نقش آفرینی‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بسیار ضروری است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: تلاش ما در مجلس این است که با رایزنی‌های خود، جهت ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین ردیف بودجه‌ای مناسب را اختصاص دهیم تا هر چه سریعتر این پروژه فرهنگی تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها