نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

تمامی ظرفیت‌های موجود را جهت تکمیل موزه دفاع مقدس استان بسیج خواهیم کرد

«بیگدلی» گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در تقویت بنیان‌های انقلاب‌ اسلامی، تمامی ظرفیت‌های موجود در استان و سطح ملی را جهت تکمیل کامل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین بسیج خواهند کرد.
کد خبر: ۶۹۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ - 15September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس بیگدلی» نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: موزه‌های دفاع مقدس و مقاومت از جمله پروژه‌های مهم فرهنگی است که احداث و توسعه آن‌ها در سطح کشور به منظور ترویج آرمان‌های دفاع مقدس ضروری است.

وی افزود: موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین می‌تواند محفل با اهمیتی جهت انتقال آرمان‌های شهدای دفاع مقدس به نسل امروزی از جمله نوجوانان باشد که از اهداف اصلی جنگ نرم دشمن محسوب می‌شوند.

بیگدلی گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در تقویت بنیان‌های انقلاب‌ اسلامی، تمامی ظرفیت‌های موجود در استان و سطح ملی را جهت تکمیل کامل موزه دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین بسیج خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها