حضور ۲۱ هزار حافظ قرآن در نیروی زمینی ارتش

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو اهتمام ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی دارد و تاکنون ۲۱ هزار حافظ قرآن در نزاجا تربیت کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۹۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 15September 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی نزاجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در دیدار با اعضای هیأت دولت اظهار داشت: معظم‌له در این دیدار به موضوع جوانی جمعیت تأکید زیادی داشتند؛ چرا که امروز رشد جمعیت در کشور کاهش پیدا کرده و در همین راستا در برنامه هفتم توسعه بر این موضوع تأکید شده است.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب: تدابیر نورانی رهبری سر منشأ اقدامات در نیروی زمینی ارتش است/ روح مدیریت در ابلاغ، پیگیری و اثربخشی است

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در نیروی زمینی ارتش در زمینه جوانی جمعیت عنوان کرد: با تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش، شادی به زندگی خانوار‌هایی که در جهت فرزند‌آوری دچار مشکل بودند، بازگشت و برای موضوع افزایش جمعیت، تدابیر مناسبی اندیشیده و مشوق‌هایی برای کارکنان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنگ شناختی دشمنان علیه کشورمان گفت: دشمن می‌خواهد فضای مجازی ما رها و دچار ولنگاری باشد؛ لذا ما باید کاملاً هوشیار باشیم و در کنترل این عرصه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

وی به اقدامات تبیینی روحانیون در بین کارکنان وظیفه اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ روحانی کادر و ۲۵۰ روحانی وظیفه در نیروی زمینی ارتش فعال هستند و شاهد اقدامات برجسته در حوزه قرآنی و معارفی در مناطق مختلف کشور و مرزی هستیم. 

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب درباره شاخصه‌های ارزیابی یگان‌ها در حوزه اشراف اظهار داشت تدابیر نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) سرمنشأ اقدامات در نیروی زمینی ارتش است؛ همچنین اگر طرح‌های «لبیک» به خوبی عملیاتی شود، دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید در نیروی زمینی ارتش تفکر قرارگاهی و کار گروهی داشته باشیم، یادآور شد: با حضور روحانیت کار‌های بصیرتی در یگان‌ها توسعه پیدا کرده و در جهت آسیب‌شناسی و رفع مشکل کارکنان رسمی و وظیفه اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است. در جهت اجرایی کردن برنامه نیز در تلاش هستیم که نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رفع کنیم. 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه روح مدیریت در ابلاغ، پیگیری و اثربخشی است، عنوان کرد: در نیروی زمینی ارتش به موضوع قرآن اهتمام ویژه‌ای داریم و خوشبختانه با تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکنون ۲۱ هزار حافظ قرآن تربیت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها