نحوه انتخاب نفرات برتر در جشنواره مالک اشتر

دبیر اشراف راهبردی نیروی زمینی ارتش نحوه انتخاب نفرات برتر در جشنواره مالک اشتر نزاجا را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۹۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ - 15September 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «داوود گلکاریان» دبیر اشراف راهبردی نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی این نیرو که امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: فرآیند انتخاب منتخبین این جشنواره این‌گونه است که در طول چهار دوره سه ماهه به لحاظ مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مد نظر اشراف، ارزیابی و داده‌های خروجی در سامانه‌ای هوشمند با عنوان «سپهبد‌های اخلاص» داده‌پردازی می‌شود و در نهایت، منتخبین دارای بیشترین رتبه و بالاترین مقام در مدیریت عملکرد به جشنواره سطح سه، راه پیدا می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم گلکاریان ادامه داد: امسال تعدادی از یگان‌ها با توجه به دستورالعمل‌های صادرشده توانستند به طور مشترک در چند یگان حائز رتبه‌های برتر شوند و امیدواریم در سال‌های آینده این اتفاق مبارک رقم بخورد.  

دبیر اشراف راهبردی نیروی زمینی ارتش به نحوه ارزیابی منتخبین برای جشنواره مالک اشتر نزاجا اشاره کرد و افزود: به منظور الگوسازی این ارزیابی صورت می‌گیرد؛ چرا که سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نزاجا تدوین شده و با جدیت دنبال می‌شود.  

وی با بیان اینکه مبدأ اصلی پدیده اشراف در نیروی زمینی ارتش برگرفته از تفکرات خلاق رهبر معظم انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در جهت تحقق رهنمود‌های معظم‌له اقدامات خوبی صورت گرفته و این تفکرات را به منصه ظهور رسانده‌ایم که در سطح یگان‌ها نیز نهادینه شده است.

امیر گلکاریان با بیان اینکه منتخبین جشنواره مالک اشتر در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارتقای توان آمادگی رزمی نزاجا در سطوح مختلف گام برمی‌دارند، گفت: با توجه به اصل شایسته‌محوری، منتخبین شایسته به دور نهایی جشنواره راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار