فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

گرامیداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت تجلیل از ارزش‌های اسلامی است

سردار «ریحانی» گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده‌های معظم آن‌ها چشم و چراغ این ملت هستند و گرامیداشت آنها تجلیل از ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ - 15September 2024

گرامیداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت تجلیل از ارزش‌های اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم یادواره شهدای پیشکسوت بسیج استان کرمانشاه، اظهار داشت: همه ارزش‌های اصیل اسلامی که امروز در جامعه ما جاری است، مرهون رهبری حکیمانه و درایت امام راحل است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده‌های معظم آن‌ها چشم و چراغ این ملت هستند و گرامیداشت آنها تجلیل از ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: بر اساس آیه مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلا، شما پیشکسوتان و مردان بزرگ شهادت بر وعده صادق خود ثابت‌قدم مانده‌اید.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه جایگاه مجاهدت در اسلام بسیار والا است، خاطرنشان کرد: این پشتوانه محکم را نباید با هزاران امتیاز دنیوی عوض کرد.

این مسئول با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) تصریح کرد: عقل، اندوختن تجربه‌ها است، شما پیشکسوتان باید پای این نظام بمانید چرا که این انقلاب خون‌بهای شهیدان است.

سردار ریحانی با تأکید بر اینکه امروز جهاد اکبر این است که از انقلاب دفاع کنید، گفت: اکنون در فضای مجازی چهره پهلوی را تطهیر می‌کنند، در حالی‌که باید مقایسه کنید که قبل از انقلاب در چه جایگاهی بودیم و اکنون به برکت خون شهدا و امامین انقلاب به قله عزت رسیده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه نباید تاریخ پر افتخار خود را فراموش کنید، متذکر شد: به گفته حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی نظام حرم است و باید از این حرم دفاع کرد.

وی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، بیان داشت: حضرت محمد (ص) به هدایت مردم حریص بود و همواره دلسوزانه همه تلاش خود را صرف راهنمایی و هدایت خلق نمودند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار