آغاز عملیات بزرگ فرهنگی در هفته دفاع مقدس/ توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی به پایگاه‌های منتخب بسیج سراسر کشور

۱۰ هزار بسته فرهنگی شامل سیر نمایشگاهی به توان مردم، لوح فشرده، کتاب پاسخ‌های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی به‌همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج و به سفارش سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، در آستانه هفته دفاع مقدس به پایگاه‌های منتخب بسیج سراسر کشور جهت اجرای عملیات فرهنگی در سطح محلات و مدارس تولید و توزیع شد.
کد خبر: ۶۹۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ - 15September 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، ۱۰ هزار بسته فرهنگی شامل سیر نمایشگاهی به توان مردم، لوح فشرده، کتاب پاسخ‌های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی به‌همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج و به سفارش سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، به پایگاه‌های منتخب بسیج سراسر کشور جهت اجرای عملیات فرهنگی در سطح محلات و مدارس تولید و توزیع شد.

آغاز عملیات بزرگ فرهنگی در هفته دفاع مقدس

۱. سیر نمایشگاهی «به توان مردم» شامل ۲۵ پوستر از جلوه‌های نقش‌آفرینی حضور مردم در دفاع مقدس است که در مدارس و مساجد و نقاط پرتردد در محلات جهت روایتگری نصب می‌شود.

۲. کتاب «پاسخ‌های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی» توسط سازمان حفظ و نشر و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تهیه شده است که توسط شبکه روشنگری و شبکه هادیان سیاسی و شبکه راویان حفظ و آثار بسیج، تبیین و ترویج می‌شود.

۳. لوح فشرده شامل مستند «کلاشینکف‌های آمریکایی»، نماهنگ «ما ایستاده‌ایم»، سرود‌های خاطره‌انگیز دفاع مقدس که توسط شبکه بزرگ عملیات فرهنگی در سراسر کشور و اکران و اجرا خواهد شد.

مدیر اداره عملیات تبلیغی معاونت فرهنگی هنری بسیج افزود: کنشگران شبکه بزرگ عملیات فرهنگی در سراسر کشور عملکرد خود را در گروه‌های مرجع فتح قله‌ها با هشتک «دفاع مقدس» ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار