مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

ورزشکاران باید شعار «در راه فتح قله‌ایم» را محقق کنند

بنی‌تمیم گفت: در مراسم امسال بیش از ۵۰ نفر از مربیان و مدال آوران آسیایی و جهانی استان‌ خوزستان در هفته حماسه ساز دفاع مقدس مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، ورزشکارانی که باید شعار سال هفته دفاع مقدس را محقق کنند.
کد خبر: ۶۹۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 15September 2024

ورزشکاران باید شعار «در راه فتح قله‌ایم» را محقق کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «حمید بنی‌تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امروز در جلسه‌ای از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران خوزستانی در مسابقات آسیایی و جهانی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدآل آوران و مربیان، اظهار داشت: امسال و به مناسبت هفته دفاع مقدس برای سومین سال پیاپی آئین تجلیل از مدال آوران و مربیان آسیایی و جهانی استان‌ خوزستان برگزار می‌شود.

بنی‌تمیم افزود: در مراسم امسال بیش از ۵۰ نفر از مربیان و مدال آوران آسیایی و جهانی استان‌ خوزستان در هفته حماسه ساز دفاع مقدس مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. ورزشکارانی که باید شعار سال هفته دفاع مقدس را محقق کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به زمان برگزاری این مراسم گفت: ضمن تشکر از نگاه ویژه سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ورزش، در تلاش هستیم به مناسب هفته دفاع مقدس و به پاس مجاهدت و ایثار قهرمانان وطن، طی آئین باشکوهی و با شعار «در راه فتح قله‌ایم» از این افتخارآفرینان حوزه ورزش تجلیل کنیم. 

وی یادآور شد: در مراسم امسال به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی میزان پاداش‌ها نیز خواهیم بود. در این مرحله مدال آوران و مربیانی که از بهمن ماه سال گذشته تا شش ماهه اول امسال موفق به کسب افتخارآفرینی و کسب مدال در میادین آسیایی و جهانی و در رشته‌های مورد تائید و زیر نظر کمیته بین‌المللی المپیک شده‌اند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و در تلاشیم قهرمانان ملی و سایر عنوان داران بین‌المللی در دیگر رشته های ورزشی آینده نزدیک نیز مورد تجلیل قرار بگیرند.

بنی‌تمیم افزود: پیش‌تر پاداش مدال المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها پرداخت شد یا در حال پرداخت است و در این مراسم تلاش داریم برابر با قول مدیرکل راه و شهرسازی، اسناد زمین مسکونی این افتخارآفرین‌ها نیز به آن‌ها واگذار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار