عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

دولت جدید استانداری بومی برای فارس انتخاب کند

«محمدیان» گفت: مردم استان فارس انتظار دارند در صورت تغییر استاندار محترم فعلی، شخصی مومن، متعهد، دارای سوابق درخشان و کارآمد و بومی برگزیده شود.
کد خبر: ۶۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ - 15September 2024

دولت جدید استانداری بومی برای فارس انتخاب کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «رضا محمدیان» عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق امروز خود در صحن علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: متاسفانه در وزیران و مدیران انتصاب شده دولت فعلی از نخبگان اهالی فارس استفاده نشده و جای تاسف دارد و مردم استان فارس انتظار دارند در صورت قصد دولت در تغییر استاندار محترم فعلی، شخصی مومن، متعهد، دارای سوابق درخشان و کارآمد و بومی برگزیده شود و همچنین در سایر گزینه‌های دولت نیز از مدیران کارآمد فارس استفاده گردد.

رضا محمدیان افزود: بدیهی است انتخاب اشخاص صرفاً سیاسی و فاقد کارآمدی از هر جناح دارای آسیب و عملکرد آنها موجب دلسردی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه انتقادات مختلفی به مسائل فرهنگی شهر شیراز و عملکرد کل سازمان‌ها وارد است، ولی باید از مردم شریف شیراز، هیئات مذهبی و دستگاه‌های دولتی خصوصاً استانداری، شهرداری، ارشاد، میراث، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات نیروی انتظامی، پلیس راهور، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و سایرین که در برپایی مراسمات مذهبی ماه‌های محرم و صفر و اربعین حسینی و همچنین ایام جشن‌های ماه ربیع الاول دخیل و فعال بوده و هستند، تشکر کرد.

محمدیان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های کنگره حضرت محمد رسول خدا (ص)، شب‌های پرستاره، هفته وحدت و جشن‌های محلی مربوطه و برگزاری مراسم تقدیر از مدال‌آوران پارا المپیک و دختران عزیز رتبه‌آور در کنکور سراسری توسط محمدرضا هاجری و کمیسیون فرهنگی و شهرداری شیراز قابل تقدیر است.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: متأسفانه در شهر شیراز هر از چندی و مخصوصا در نزدیکی ایام انتخابات برخی شروع به تخریب رقبا و مسوولین موجود نموده و به جای عنوان فعالیت‌ها و عناوین کارآمدی خود، با زیر سوال بردن کارهای اجرایی، سعی در خودنمایی دارند.

 انتهای پیام/

 

                                                  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار