جانشین فرمانده سپاه رفسنجان:

برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در رفسنجان اعلام شد

سرهنگ «جمال‌زاده» برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان رفسنجان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ - 15September 2024

برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در رفسنجان اعلام کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محسن جمال‌زاده» جانشین فرمانده سپاه رفسنجان عصر امروز ۲۵ شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس شهرستان رفسنجان،از توابع استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ هشت ساله حزب بعث عراق علیه کشورمان را پشت سر گذاشته‌ایم و حتی یک وجب خاک پاک ایران عزیز را ندادیم.

وی افزود: با درایت‌های امام راحل و دست توانمند سپاه و ارتش، کارکنان اداره‌ها و اقشار مختلف مردمی دشمن متجاوز را بیرون راندیم و در حال حاضر هم دستاوردهای مهم حاصل این پیروزی باید به نسل جوان انتقال یابد.

سرهنگ جمال زاده با بیان اینکه هفته دفاع‌مقدس امسال از ۳۱ شهریور با شعار «در راه فتح قله هستیم » آغاز می‌شود، در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان رفسنجان پرداخت.

وی افزود: ما در رفسنجان برنامه‌های متنوعی در این هفته خواهیم داشت از جمله آن‌ها گلباران قبور شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: برپایی میز خدمت در نماز جمعه، نواختن زنگ ایثار در مدارس، برگزاری تئاتر خیابانی و نیز ویژه برنامه « آبروی محله » در نقاط مختلف شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه رفسنجان اظهار کرد: تولید محتوای فرهنگی و تبیینی در سطح فضای مجازی و برپایی و روایت‌گری سیر نمایشگاهی در اماکن پر تردد ادارات و مدارس از دیگر برنامه‌ها در این هفته خواهد بود.

وی در پایان گفت: اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده متعاقبا اعلام خواهد شد تا عموم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار