محفل ادبی مادران مقاومت فراخوان داد

محفل ادبی مادران مقاومت در حوزه آثار ادبی در قالب شعر، نثر، دل نوشته و ترجمه آثار شعرای عرب فراخوان داد.
کد خبر: ۶۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ - 15September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، در اطلاعیه محفل ادبی مادران مقاومت آمده است: با گذشت قریب به یک سال از طوفان الاقصی و همزمان با شهادت فرماندهان عزیزمان در محور مقاومت اهمیت سرودن شعر، دل نوشته و.... بیش از پیش حس می‌شود؛ از این رو تمام بانوان با ذوق ادبی را دعوت می‌کنیم به اینکه قلمها را محکم تر در دست بگیرند و برای روحیه حماسی مادران مقاومت اثری خلق کنند.

محورهای فراخوان اثر ادبی عبارت ازروحیه حماسی مادران مقاومت، سبک زندگی مقاومت گونه بانوان فلسطینی (امید به زندگی، انس با قرآن، صلابت و شجاعت، حیا و حجاب، ایمان مستحکم به خدا در جنگ و...) است.

روایت شاعرانه و حماسی از شهید اسماعیل هنیه و خانواده وی به خصوص همسر والامقامشان ام السلام که امروز نماد مادرانه مقاومت هستند از جمله دیگر بخشهای این محفل است و از تمام بانوان دعوت میشود متن ادبی در قالب (شعر، نثر، دل نوشته ، ترجمه آثار شعرای عرب) خود را تا روز شنبه ۳۰ مهر به آدرس https://survey.porsline.ir/s/ydlGoAfd ارسال کنید.

داوری آثار یکم الی پانزدهم آبان ماه خواهد بود و از اشعار برگزیده در محفل شعر ندای هبه چهارشنبه ۳۰ آبان تقدیر به عمل خواهد آمد.

به نفر اول هر ۴ حوزه خلق اثر مبلغ یک میلیون و نیم تومان  ، به نفر دوم هر چهار حوزه خلق اثر یک میلیون تومان وبه نفر سوم هر چهار حوزه خلق اثر هفتصد هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار