مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با قائم مقام صدا و سیمای استان دیدار کرد

«مهدوی فرد» بر پوشش و انعکاس اخبار ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس با قائم مقام صدا و سیمای استان کرمان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۹۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ - 15September 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با قائم مقام صدا و سیمای استان دیدار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» ظهر امروز طی دیداری با معاون صدا و سیما از برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های صدا وسیما با در نظر گرفتن همه ظرفیت ها در هفته دفاع مقدس برگزار شود.

 وی خاطر نشان کرد: مستند های تولید شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان در خصوص عملیات های لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس در این هفته پخش برای عموم مردم از صدا و سیما استان پخش شود.

مهدوی فرد تصریح کرد: پوشش رسانه‌ای برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صدا و سیمای کرمان را ضروری دانست.

در این دیدار «نجم الدینی» معاون صدا و سیمای مرکزی کرمان هم با اعلام آمادگی و همکاری در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این هفته هر شب در برنامه «زنده همسنگر» یکی از فرماندهان و مسئولین دعوت خواهد شد و به بازکاوی زوایای مختلف دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: در برنامه های هفته دفاع مقدس هم در صدا و هم در سیما از تاثیر گزاران در دفاع مقدس و از ظرفیت همه اقشار استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار