فرماندار نهاوند:

توجه به نسل جوان یکی از ضرورت‌های نظام است

«احمدوند» گفت: توجه به نسل جوان به عنوان یکی از ضرورت‌های نظام بوده بنابراین تمامی ظرفیت‌های شهرستان نهاوند باید در اختیار جوانان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ - 15September 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند باحضور فرماندار، بخشداران، رئیس اداره ورزش و جوانان، روسای بانکها و سایر اعضای ذیربط با دستور کار بررسی عملکرد ۶ ماهه بانکها در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و عملکرد کمیته های اوقات فراغت جوانان برگزار شد.

«ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: توجه به نسل جوان به عنوان یکی از ضرورت‌های نظام بوده بنابراین تمامی ظرفیت‌های شهرستان باید در اختیار جوانان قرار گیرد و جدیت و همکاری تمامی ارگان‌ها برای ارتقا سطح نشاط و امید در بین جوانان الزامیست. 

وی با انتقاد از برخی بانکهای این شهرستان افزود: بی تفاوتی به مسئله پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از طرف بانک‌ها پذیرفته نیست. 

فرماندار نهاوند عنوان کرد: با حمایت و ایجاد بستر های مناسب جهت اشتغال پایدار می‌توان انگیزه ازدواج و امید به آینده را در جوانان افزایش داد. 

وی متذکر شد: بانکها باید بیشتر به بحث ازدواج و تسهیلات توجه کنند و تعامل مناسبی با ستاد ساماندهی امور جوانان استان داشته باشند مدیران بانکها و رؤسای کمیته‌ها در خصوص مشکلات مربوط به پرداخت این تسهیلات و اعتبارات گزارش کار و توضیح دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار