مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش «رسانه و دفاع مقدس» در مازندران

«سلامی» از برگزاری همایش رسانه و دفاع مقدس خبر داد و گفت: این همایش در آستانه دومین اجلاسیه ۱۴ هزار و پانصد شهید سرافراز استان مازندران و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 15September 2024

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، از برگزاری همایش رسانه و دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این همایش در آستانه دومین اجلاسیه ۱۴ هزار و پانصد شهید سرافراز استان مازندران و بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش که به همت دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران و با مشارکت صدا و سیمای مرکز مازندران، بسیج رسانه سپاه کربلا، ستاد دومین کنگره ۱۴ هزار و پانصد شهید استان برگزار خواهد شد، از خبرنگاران برتر فعال در حوزه دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید.

سرهنگ سلامی ادامه داد: این همایش با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران و جمعی از مسئولان و فرماندهان دفاع مقدس همراه است.

این مسئول بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدای رسانه «هادی باغبانی» و «محمد جهان‌پیما»، شعرخوانی حماسی شاعر انقلابی «حمید محمدی»، پخش نماهنگ نقش رسانه در دفاع مقدس از جمله بخش‌های این مراسم به شمار می‌آید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: همایش رسانه و دفاع مقدس دوشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش «رسانه و دفاع مقدس» در مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار