نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی

تویسرکان دارای قدمت بالایی در اقامه نماز جمعه است

«مفتح» گفت: تویسرکان از اولین شهرهای استان همدان است که از قبل انقلاب و حتی از زمان قاجار در آن نمازجمعه اقامه می‌شد که نشان از دیانت مردم این شهرستان دارد .
کد خبر: ۶۹۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ - 15September 2024

قدمت اقامه نماز در تویسرکان نشان از دیانت مردم این شهرستان داردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمدمهدی مفتح»  نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تویسرکان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشا: خوشبختانه تویسرکان از اولین شهرهای استان همدان است که از قبل انقلاب و حتی از زمان قاجار در آن نمازجمعه اقامه می‌شد که نشان از دیانت مردم این شهرستان دارد.

وی افزود: امیدوارم با حضور حجت الاسلام زمانی موسوی، کارهای بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف صورت گیرد همچنان که در زمان حجت الاسلام حسینی مجد و دیگر ائمه جمعه این اتفاق با وحدت میان امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رخ داد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئولیت امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم گفت: شاید هرکدام از این مسئولین به صورت مستقل می‌توانند کارها را پیگیری کنند اما با هماهنگی و همدلی می‌توان کارها را مطلوب‌تر به سرانجام رساند تا نتیجه بهتری حاصل شود و تعالی شهرستان را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه تویسرکان بالقوه امکان رشد را دارد که باید با این همدلی بالفعل شود، ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام حسینی مجد برای حجت الاسلام زمانی موسوی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار