به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

نصب تصویر سرداران شهید در سپاه هندیجان

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصویر سرداران شهید شهرستان هندیجان، شهدای خدمت و محور مقاومت در سپاه هندیجان نصب شدند.
کد خبر: ۶۹۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷ - 16September 2024

نصب تصویر سرداران شهید در سپاه هندیجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصویر سرداران شهید شهرستان هندیجان، شهدای خدمت و محور مقاومت در سپاه هندیجان نصب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید نجفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هندیجان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وجود شهدا موجب افتخار و عزت مندی است و ما هر چه داریم از برکت ایثار و شهادت طلبی شهدا است‌‌.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطرات این فرزندان افتخار آفرین میهن و تکریم خانواده‌های معظم شهدا با هماهنگی و طراحی تصاویر مبارک سرداران شهید شهرستان هندیجان از شهدای دوران دفاع مقدس در ناحیه نصب شدند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هندیجان با تاکید بر ادامه راه شهدا و ارج نهادن به مقام والای شهدا گفت: در ادامه نصب تصاویر شهدا، با تابلوهای تصایر شهیدان رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای مدافع حرم جلوه ویژه‌ای به محیط ناحیه داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار