سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام برگزار می‌شود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت محمد (ص) در تهران خبر داد و گفت: این جشن با برپایی غرفه‌های مختلف و ایستگاه‌های صلواتی همراه خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ - 16September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: مردم تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام همواره پیشتاز گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی بوده‌اند و به خصوص در چندسال اخیر با نمایش زیبای حضور میلیونی خود در مراسم مختلف تصویر ماندگاری از همدلی و عشق به مظاهر اسلامی به جا گذاشته‌اند که مایه افتخار است.

برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام از میدان هفت‌تیر تا میدان ولی عصر

سردار حسن‌زاده افزود: در همین راستا چند سالی است که سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) را در تهران با حضور پرشور مردم و تجمع در میدان ولی عصر (عج) جشن می‌گیریم و بنا داریم امسال هم جمعه شب ۳۰ شهریور در شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) از میدان هفت‌تیر تا میدان ولی‌عصر را با کمک مردم و گروه‌های جهادی به صورت ویژه آذین‌بندی کرده و جشن و راهپیمایی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) گفت: این جشن که از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برگزار می‌شود، با برپایی غرفه‌های مختلف و ایستگاه‌های صلواتی همراه خواهد بود و مواکب متعدد کار‌های پذیرایی، فرهنگی و خدمات‌رسانی به کودکان و بزرگسالان را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که مثل سال‌های قبل استقبال گسترده‌ای از این جشن که تأکید مجدد بر وحدت مسلمین است، انجام خواهد شد؛ لذا تمام دستگاه‌های مسئول آماده هستند تا این رخداد مبارک به خوبی و توأم با شادی و معرفت به انجام‌برسد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار