مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه (ع):

نسل جوان باید با رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان نسل گذشته آشنا شوند

سرهنگ خاکسار گفت: نسل جوان باید با رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان نسل گذشته آشنا شوند و با درک شرایط زمان آمادگی مقابله با تهدیدات دشمنان را داشته باشند.  
کد خبر: ۶۹۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ - 16September 2024

نسل جوان باید با رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان نسل گذشته آشنا شوندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «حسن خاکسار» مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در دیدار با «سیدمحمود هاشمی» مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، به منظور بدرقه گروه دوم کارکنان و خانواده شرکت به اردوی راهیان نور غرب کشور لظهار داشت: نسل جوان باید با رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان نسل گذشته آشنا شوند و با درک شرایط زمان آمادگی مقابله با تهدیدات دشمنان را داشته باشند.  

در این دیدار، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت این اردوی معنوی گفت: اردوی راهیان نور، فرصت ارزشمندی است که کارکنان و خانواده شرکت گاز استان بتوانند ضمن آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از این فضا برای تقویت روحیه و همبستگی معنوی استفاده کنند.
 
سرهنگ خاکسار مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) نیز با اشاره به نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت خاطرنشان کرد: این اردو‌ها می‌توانند زمینه‌ساز انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید و افزایش همبستگی اجتماعی شوند.
 
در پایان، کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی به همراه خانواده با بدرقه مسئولان، عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار