مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد؛

فعالیت ۳۰ گروه جهادی تخصصی در استان مازندران

«اقبالپور» با اشاره به ارائه ۱۵۲ هزار خدمت اجتماعی توسط بسیج سازندگی استان مازندران، گفت: پنج هزار گروه جهادی و ۳۰ گروه تخصصی جهادی در استان فعال است.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ - 16September 2024

ارائه ۱۵۲ هزار خدمت اجتماعی توسط بسیج سازندگی استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمدمهدی اقبال‌پور» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در جمع خبرنگاران به تشریح مهم‌ترین پروژه‌ها و فعالیت‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج و سپاه استان مازندران پرداخت و با اشاره به اینکه در حوزه بسیج سازندگی در چهار قرارگاه به مردم خدمت می‌دهیم، اظهار داشت: در حال حاضر چهار هزار و ۵۰۰ پروژه خرد و کلان را انجام می‌دهیم.

وی با اعلام اینکه فعالیت‌ها به‌صورت قرارگاهی در بسیج سازندگی انجام می‌شود، تصریح کرد: در اجرای پروژه‌ها کنار دولت هستیم و بیشتر اقدامات در حوزه پروژه‌های راه، آب و ساخت مسکن محرومان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا افزود: در قرارگاه سازندگی در چهار سال گذشته ۲۰۰ سالن ورزشی ساخته شده و سرانه ورزشی استان افزایش یافته است.

این مسئول با اعلام اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌سازی در دست اقدام است و تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: در قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حوزه زیرساخت‌های اشتغال‌زایی برای دو هزار و ۸۶۴ نفر ۱۰۱ میلیارد اعتبار تخصیص داده شده است.

اقبال‌پور از معرفی ۵۹۳ نفر برای اشتغال به بانک‌های استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: هزار و ۴۵۰ صندوق محله‌محور داریم.

وی با اشاره به ارائه ۱۵۲ هزار خدمت اجتماعی توسط بسیج سازندگی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پنج هزار گروه جهادی و ۳۰ گروه تخصصی جهادی در استان فعال است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: در قرارگاه جهادی و عملیاتی چهار هزار و ۵۰۰ پروژه در دست اقدام است و برای اتمام این پروژه‌ها چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به هزینه‌های بالای احداث و بهسازی پروژه‌های راه‌سازی در استان، بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر پشتیبانی از پروژه‌های حوزه راه روستایی در دست اجراست.

اقبال‌پور از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه خبر داد و افزود: تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی نیروگاه زباله‌سوز ساری ۳۱۲ میلیارد تومان کار کردیم و تنها ۲۰۰ میلیارد تومان دریافت شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در بخش دیگری با اشاره به اینکه برای ورزشگاه شهید متقی ساری ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: کاربری این ورزشگاه باید تغییر کند تا به سمت آموزشی و دانش‌آموزی برود و در حال حاضر طراحی خوبی صورت گرفته و باید اعتبار ملی تخصیص یابد.

اقبال‌پور در پایان از اعزام هزار و ۵۴۰ گروه جهادی برای ارائه خدمت محرومیت‌زدایی خبر داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار