حجت‌الاسلام محمدحسنی: هدف نیرو‌های مسلح ایجاد بازدارندگی دفاعی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف نیرو‌های مسلح کشور، تأمین امنیت ملی و تقویت بازدارندگی در حوزه دفاعی امنیتی است.
کد خبر: ۶۹۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 16September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در جمع کارکنان تیپ ۳۸ زرهی نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: هدف نیرو‌های مسلح کشور، تأمین امنیت ملی و تقویت بازدارندگی کشور در حوزه دفاعی امنیتی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی: هدف نیرو‌های مسلح ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن و تامین امنیت ملی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: تأمین امنیت ملی جز با افزایش دانش و کسب علم توسط نیرو‌های انسانی به دست نمی‌آید؛ به همین سبب، ارتشیان در راستای ارتقای سطح سواد و مهارت‌های نظامی خود، لازم است از تمامی لحظات زندگی خدمتی و معرفتی خویش بهره‌برداری کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: اگر علم و دانش نظامی توأم با اعتقاد و ایمان قلبی باشد، موشک‌ها و ادوات بر سر دشمنان فرود می‌آیند؛ اما اگر علم و دانش نظامی بدون اعتقاد و معرفت الهی باشد، همان موشک‌ها و ادوات نظامی بر سر انسان‌های بی‌گناه و مظلوم فرود می‌آیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از نیرو‌های مقتدر نظامی، با دانش و تخصص حرفه‌ای و آگاهی لازم و نیز معتقد به اهداف متعالی اسلام بهره‌مند است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی همچنین ضمن دیدار با خانواده‌های شهید «آموخته» و شهید «امیری‌جامی»، از سال‌ها صبر و پایداری آنها در راه پاسدا‌ی از ارزش‌های اسلامی تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار