پزشکیان: برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم

رئیس جمهور تصریح کرد: برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.
کد خبر: ۶۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ - 16September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق.

رئیس‌جمهور: برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم

رئیس جمهور ادامه داد: این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

پزشکیان افزود: کشور‌های منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می‌دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشور‌های اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوء تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

نخستین نشست خبری دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران برگزاری شد.

ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

رئیس جمهور ایران افزود:کشور‌های منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می‌دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است.

 پزشکیان اضافه کرد: با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشور‌های اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوء تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار