تاکید وزیر کشور بر افزایش ظرفیت‌های بخش حمل و نقل عمومی

وزیر کشور گفت: مردم نسبت به عملکرد دستگاه‌های دولتی و عمومی، تفاوتی قائل نیستند؛ بنابراین همه باید در هر جایگاه برای خدمت به مردم در تعامل باشیم.
کد خبر: ۶۹۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰ - 16September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، اسکندر مؤمنی وزیر کشور در دیدار شهردار و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران با اشاره به اقدام جهادی مدیریت شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه جمع آوری معتادان متجاهر و افزایش ظرفیت نگهداری آنها تصریح کرد: این اقدام نمونه یک کار مشترک موفق برای حل نگرانی مردم بوده که در دست اجراست.

تاکید وزیر کشور بر افزایش ظرفیت‌های بخش حمل و نقل عمومی

وی با اشاره به ضعف در حوزه حمل و نقل عمومی و انتظارات مردم تاکید کرد: در این بخش باید ظرفیت‌ها را افزایش دهیم؛ به گونه‌ای که مردم تفاوت چهره شهر را در بخش حمل و نقل مشاهده کنند.

مومنی همچنین آمادگی دولت را برای مشارکت در تامین حمل و نقل عمومی و تقویت این بخش، اعلام کرد و در عین حال بهره گیری از خودرو‌های برقی را نیز راه حل خوبی برای کمک به کاهش آلودگی هوا دانست که البته نیازمند حل مشکلات مربوطه با بهره گیری از تجارب گذشته است.

شهردار تهران هم در این دیدار گزارشی از عملکرد شهرداری در حوزه‌های مختلف پایتخت به وزیر کشور ارائه کرد.

علیرضا زاکانی موضوعاتی از جمله حمل و نقل عمومی، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بحران، حفظ حریم شهر و سایر حوزه‌ها را مطرح و برای همکاری و هماهنگی شهرداری با دولت چهاردهم اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار