مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد

اجرای 29 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس توسط بنیاد شهید زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای 29 عنوان برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ - 16September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این برنامه‌ها از 31 شهریور آغاز شده و تا 6 مهر نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین این برنامه‌‎های هفته دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا تحت عنوان «مهمانی لاله‌ها» است، تصریح کرد: این مراسم پنجشنبه 5 مهرماه، همزمان با سراسر کشور در تمام گلزارهای شهدای استان و در همۀ مناطق روستایی و شهری، با حضور مسئولان، اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی برگزار و در آن پیام رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) قرائت خواهد شد.

وی ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شاهد، برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه و همچنین ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها، اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان، اجرای طرح واکسیناسیون جانبازان 70 درصد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی و برپایی غرفۀ فرهنگی و دایر کردن غرفۀ کتاب در نمایشگاه دفاع مقدس استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

برزگر افزود: دعوت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و شب شعر دفاع مقدس، تهیه و ارسال محتوا با موضوع ایثار و شهادت به مدارس شاهد، معرفی شهدای روزهای دفاع مقدس، ارسال وصیت نامه شهدا، برگزاری یادواره ها و یادبودهای شهدای دفاع مقدس، ساماندهی مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرستان خرمدره، و معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس بومی استان زنجان و ... از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح «سپاس» را از جمله برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در این طرح علاوه بر سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران، از این عزیزان توسط دستگاه‌های اجرایی استان نیز تجلیل می‌شود.
وی یادآور شد: این برنامه‌ها در راستای گرامیداشت یاد و خاطره 3535 شهید والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان و در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار