فرمانده هنگ مرزی سرخس: 

تکریم خانواده شهدا با تداوم راه شهیدان میسر می‌شود

سرهنگ سلطانی میرزائی گفت: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت ایران اسلامی است که با خون پاک شهیدان به ثمر نشسته است.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ - 17September 2024

تکریم خانواده شهدا با تداوم راه شهیدان میسر می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در راستای تکریم خانواده‌های شهدا، سرهنگ «برات‌الله سلطانی میرزایی» فرمانده هنگ مرزی سرخس با خانواده شهید «مرتضی نوری» از شهدای پایور فراجا دیدار کرد.

سرهنگ سلطانی میرزائی در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای مرزبانان است. به خود می‌بالیم که این افتخار نصیب ما شده و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت ایران اسلامی است که با خون پاک شهیدان به ثمر نشسته است.

فرمانده هنگ مرزی سرخس، دیدار با خانواده شهدا را توفیق الهی و پشتوانه معنوی مرزبانان دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچکترین کار ممکن و از طرفی توفیق الهی است.

سرهنگ سلطانی میرزائی تأکید کرد: وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار