فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس به مدت دو روز در زنجان اجرا خواهند کرد

سردار «کرمی» گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس به مدت دو روز در نقاط مختلف استان به‌ویژه در شهر زنجان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ - 16September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی»، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه برگزار شد به ظرفیت عظیمی که بسیج و سپاه دارند اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های مهم بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف ارائه خدمت به مردم به‌ویژه در مناطق محروم استان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: بیش از ۶ هزار عنوان برنامه توسط کانون‌های بسیج اقشار و پایگاه‌هایی مقاومت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شاخص این هفته رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس است، افزود: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس به مدت دو روز در نقاط مختلف استان به‌ویژه در شهر زنجان اجرا خواهد شد.

کرمی اضافه کرد: این رزمایش در ۲۹ شهریورماه آغاز می‌شود و در روز سی‌ام شهریورماه با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: حدود ۱۰ هزار بسیجی در رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه به تشریح وقوع علل جنگ هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروز به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی در اوج عزت، اقتدار و قدرت می‌درخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار