مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد؛

دومین اجلاسیه شهدای مازندران آغازی برای حرکت گفتمان‌ساز سبک زندگی شهدا

سردار زهرایی گفت: اختتامیه دومین اجلاسیه شهدای مازندران شروع یک حرکت گفتمان‌ساز سبک زندگی شهدا است.
کد خبر: ۶۹۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸ - 17September 2024

دومین اجلاسیه شهدای مازندران حرکت گفتمان‌ساز سبک زندگی شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان مازندران با بیان اینکه سپاه کربلا مقدمات برگزاری کنگره شهدای استان را برگزار می‌کند، اظهار داشت: مجموعه ورزشی ماهفروجک که میزبان اختتامیه کنگره شهداست مجموعه ناقصی به لحاظ زیرساخت‌ها و عمرانی بوده است که خون شهدا و همت بزرگواران موجب شد اینجا به سرانجام برسد.

وی افزود: از آب و برق و اضلاب و سرویس بهداشتی و ترانس و فیبر نوری و زیرساخت‌ها و زیرسازی اطراف و جاده دسترسی به مجموعه ورزشی انجام شده و ان شالله برکت خون شهدای این کنگره‌ای که انجام می‌شود باعث می‌شود مجموعه ورزشی مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

سردار زهرایی ادامه داد: همه ما مدیون شهدا هستیم و این افتخار نصیب پاسداران بسیجان و جهادگران استان مازندران شده است که قدمی برای شهدا بردارند و شهدا اسخ چندین برابر به ما می‌دهند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد اجلاسیه نهایی و تئاتر نمایش و نمایشگاهی که در حال شکل‌گیری است در خور شأن شهدا و استان برگزار شود و مردم هم استقبال کنند و این استمرار داشته باشد و بعد از اجلاسیه شروع یک حرکت گفتمان‌ساز سبک زندگی شهدا را در بین مردم داشته باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار