همایش تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت خراسان رضوی برگزار شد

در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، همایش تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت خراسان رضوی با هدف انس و الفت، ارائه پیشنهادت در خصوص ارتقا کیفیت این تشکل‌ها و ارتباط بیشتر با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴ - 17September 2024

همایش تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت خراسان رضوی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، نشست مسئولین تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جمعی از فرماندهان یگان‌های رزم خراسان در دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در دفاع مقدس و مقاومت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین محرابی» روحانی پیشکسوت دفاع مقدس در سخنانی با استناد به روایات و احادیث حفظ وحدت و انسجام پیشکسوتان دفاع مقدس را ضروری دانست.

وی یادگاران دفاع مقدس را عزیزترین افراد جامعه دانست و بر برگزاری نشست‌های صمیمی با محوریت پیشکسوتان دفاع مقدس برای تقویت روحیه برادری تاکید کرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی برگزاری این نشست را ارائه گزارش برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد این حماسه و بیان پیشنهادات در حوزه تقویت ارتباط این تشکل‌ها با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دانست.

وی اظهار داشت: امسال پنجمین مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ارتباط تصویری با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌صورت سراسری برگزار می‌شود.

مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: این مراسم در خراسان رضوی با محوریت مرکز استان با حضور ۷۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت چهارم مهر در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست صمیمی مسئولین تعدادی از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و مقاومت ضمن ارائه برنامه‌های خود در هفته دفاع مقدس و بیان دغدغه‌ها، ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس، کادرسازی، جذب مخاطب با برقراری ارتباط با نسل جوان و پرهیز از موازی کاری را خواستار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار