مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

بیش از ۱۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان کرمان برگزار می‌شود

سرهنگ «مهدوی‌فرد» با اعلام تدارک بیش از یک هزار و ۱۰۰ برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان، برخی از این برنامه‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۹۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ - 17September 2024

بیش از ۱۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز در نشست خبری از اجرای بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد که ۳۰ برنامه‌ی اصلی به طور همزمان با کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: ارتباط ویدئو کنفرانس با دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با فرماندهی معظم کل قوا چهارم مهرماه از گلزار شهدای کرمان انجام می‌شود و امسال حضور زنان ایثارگر و همسران ایثارگران در این برنامه پررنگ‌تر از گذشته است.

وی رونمایی از ۶۵ عنوان اثر مکتوب و صوتی در حوزه شهدا و دفاع مقدس همزمان با برنامه چهارم مهر در گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌ها عنوان و بیان داشت: این کتب در برنامه «همسنگر» از ۳۰ شهریور تا ۷ مهر به صورت زنده و با حضور میهمانانی از نیروهای نظامی و انتظامی معرفی می‌شود.

مهدوی‌فرد نواختن زنگ مقاومت در همه مدارس استان، رژه اقتدار نیروهای مسلح توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق، حضور راویان دفاع مقدس در ۵۰۰ مدرسه، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از ۲۱ هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس استان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواند.

وی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار برنامه زیارت مجازی ۲۰ حرم شهید گمنام طراحی شده و همچنین مستند "مهندسی جنگ" کار فاخری که مدت زمان زیادی برای تهیه آن صرف شده برای نخستین بار رونمایی می‌شود.

سرهنگ کشاورز معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش هم محافل انس با قرآن، بازدید رایگان از موزه ذوالفقار ارتش در روزهای ۳۱ شهریور و ۲ مهر، ایستگاه سلامت بیمارستان امام حسین علیه‌السلام در یکی از روستاهای اطراف کرمان، سرکشی از همه جانبازان قطع نخاع ارتش، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه در سیرجان با کمک کمیته امداد را از جمله برنامه‌های قرارگاه فهرست کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار