نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی:

مظلومیت مردم غزه، نتیجه عدم اتحاد مسلمانان است

حجت‌الاسلام «حسینی‌کیا» گفت: امروزه همه شاهد هستیم که به دلیل عدم وحدت مسلمانان، مردم مظلوم فلسطین و غزه زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند در حالی که اگر در دنیای اسلام اتحادی وجود داشت بدون شک در مقابل رژیم صهیونیستی موضع تندی اتخاذ می‌شد و هیچ کس جرات نمی‌کرد که به مرزهای اسلامی تعرض کند.
کد خبر: ۶۹۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 17September 2024

مظلومیت مردم غزه، نتیجه عدم اتحاد مسلمانان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همه‌ مسلمانان با هم برادرند و باید با یک‌دیگر متحد باشند و در یک مسیر قدم بردارند، همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر مسلمانان عالم هر کدام یک سطل آب دست بگیرند و بر روی اسرائیل بریزند، اسرائیل را آب می‌برد»، که منظور امام خمینی (ره) همین اخوت و برادری است که مسلمانان در تنگنا‌ها باید در کنار هم قرار بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: امروزه همه شاهد هستیم که به دلیل عدم وحدت مسلمانان، مردم مظلوم فلسطین و غزه زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند در حالی که اگر در دنیای اسلام اتحادی وجود داشت بدون شک در مقابل رژیم صهیونیستی موضع تندی اتخاذ می‌شد و هیچ کس جرات نمی‌کرد که به مرزهای اسلامی تعرض کند.

نماینده مردم شهرستان‌ سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر دو مسئله مهم برای دنیای اسلامی ضرورت دارد، نخست ناتوی اسلامی است که در واقع اگر قدرت‌های مسلمان با هم‌دیگر سپاه اسلامی را تشکیل دهند هر کشور مظلوم مسلمانی که مورد تعرض قرار گرفت به دفاع از او بپردازند.

وی افزود: مسئله دوم پول اسلامی است، یعنی اینکه به‌ جای یورو، دلار و... کشورهای اسلامی باید یک واحد پول اسلامی داشته باشند که با آن معاملات خود را انجام دهند که این می‌تواند قدرت دنیای اسلام را افزایش دهد و اخوت و برادری را در بر دارد.

حسینی‌کیا بیان داشت: نکته سوم برداشتن ویزا بین کشورهای اسلامی است چرا که رفت و آمدهای بدون محدودیت می‌تواند به وحدت، همبستگی، برادری و اخوتی که در این قصه است، کمک‌ کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: نکته چهارم اینکه مسلمانان باید به ندای مظلومان گوش دهند و به داد آن‌ها برسند، دنیای اسلام امروز باید صدای مردم مظلوم فلسطین و غزه را بشنود و به دادخواهی آن‌ها قیام کند و با کمک‌های مالی و بین‌المللی در فضای رسانه و تریبون‌هایی که در دنیا وجود دارد از آن‌ها حمایت کند.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت‌های اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و صدای ملت‌های مظلوم اسلامی را بشنوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار