سرلشکر سلامی: خانواده معظم شهدا چراغ راهی در عبور از فتنه‌ها هستند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خانواده معظم شهدا وقف انقلاب و نظام شده‌اند، گفت: مادران، همسران و فرزندان شهدا چراغ راهی در عبور از فتنه‌ها هستند.
کد خبر: ۶۹۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 17September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، سردار «عبدالرسول مهوری» معاون فاوای سپاه، سردار «علی‌محمد نائینی» معاون روابط عمومی سپاه، سردار «جلیل بابازاده» فرمانده قرارگاه عاشورا، سردار «غلامحسین محمدی‌اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین علیی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان اردبیل دیدار کرد و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت را گرامی داشت.

سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه در این دیدار با تجلیل از شخصیت و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه شهدای مدافع حرم گفت: رزمندگانی که توفیق شهادت نصیبشان می‌شود در واقع به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند؛ چراکه این عزیزان بهترین دارایی و سرمایه‌شان یعنی جان خود را برای کسب رضای الهی با خداوند متعال معامله کرده‌اند.

سرلشکر سلامی افزود: آن دسته از رزمندگانی که علی‌رغم جانفشانی و ایثارگری در صحنه مانده‌اند در واقع ثواب و اجر آن‌ها کمتر از شهدا نیست؛ چراکه در میدان‌های مختلف همچنان رسالت شهدا را بر عهده گرفته و تداوم‌بخش مسیر نورانی شهدا برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور هستند.

وی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رسالت بازماندگان شهدا به‌ویژه رزمندگان و ایثارگران نام برد و گفت: ایثارگران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های پیش‌ِرو جهادشان را کامل‌تر می‌کنند.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما مدیون مادران، همسران و فرزندان شهدا هستیم و همه باید تلاش کنیم با خدمت به خانواده‌های معظم شهدا از ایثار و فداکاری شهدا که امنیت و آرامش امروز را مدیون آنها هستیم، قدردانی کنیم.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه خانواده معظم شهدا وقف انقلاب و نظام شده‌اند، بیان کرد: امروز مأموریت شهدای گرانقدر به شما مادران، همسران و فرزندان معصوم شهدا منتقل شده است و این شما هستید که چراغ راهی در عبور از فتنه‌ها هستید.

در ادامه این دیدار، مادران شهدا ضمن معرفی فرزندان شهیدشان خواستار تداوم راه شهدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند.

بنابراین گزارش، سرلشکر سلامی به منظور افتتاح چندین پروژه خدمت‌رسانی سپاه در استان اردبیل از جمله پروژه غدیر معاونت فناوری اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان به عنوان طرح پایلوت کشوری، پروژه‌های سازندگی، مهندسی، بهداشتی و درمانی و خدمات کارکنان به صورت حضوری و ارتباط تصویری در سراسر استان اردبیل به اردبیل سفر کرده است.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، رونمایی از یادمان شهید گمنام ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع)، رونمایی از کتاب شهدای فاوای استان اردبیل، مبادله توافقنامه بین شرکت مخابرات ایران با سپاه پاسداران و دیدار با فرماندهان، پایوران و بسیجیان از جمله برنامه‌های سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در سفر به استان اردبیل عنوان شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار