مراسم پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود

مراسم پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی، روز شهریار شامگاه امروز سه شنبه ٢٧ شهریور به صورت زنده از شبکه آموزش سیما در برنامه «تار و ترنج» از سالن اصلی برج آزادی پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ - 17September 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مراسم پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی، روز شهریار شامگاه امروز سه شنبه ٢٧ شهریور به صورت زنده از شبکه آموزش سیما در برنامه «تار و ترنج» از سالن اصلی برج آزادی پخش می‌شود.

 مراسم پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود

«تار و ترنج» مجله تخصصی شعر و موسیقی با مشارکت بنیاد رودکی، دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری و برج آزادی ویژه برنامه پاسداشت روز زبان و ادبیات فارسی و بزرگداشت شهریار برگزار می‌کنند. سالن اصلی برج آزادی همزمان با این روز میزبان مهمانان ویژه‌ای در حوزه شعر و موسیقی است.

️در این ویژه برنامه قدمعلی سرامی ادیب، نویسنده و شاعر، یوسفعلی میرشکاک، ادیب، و بلرام شکلا رایزن فرهنگی هند در ایران حافظ شناس و شاعر، حامد عسگری و آرزو قهفرخی شاعر، عظیم فلاح هنرمند نقاشیخط حضور دارند.

همچنین اجرای دو گروه موسیقی توسط محمدرضا خادم و هم نوازی و خوانندگی محمد هاشم احمدوند و نقالی حسین ظاهری از دیگر برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رود.

اجرای این برنامه به عهده سید حسین متولیان و اسماعیل باستانی است.

️ویژه برنامه روز پاسداشت شعر و ادب فارسی، روز شهریار «تارو ترنج» به تهیه کنندگی داود نجفی برزگر شامگاه امروز سه شنبه ٢٧ شهریور از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ از شبکه آموزش سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار