نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

وحدت جامعه اهل سنت و اهل تشیع بسیاری از توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: دشمن با برجسته کردن اختلافات شیعه و سنی سعی در تفرقه‌افکنی دارد تا از این فرصت برای چپاول ثروت کشورهای اسلامی استفاده کند، اما وحدت جامعه اهل سنت و اهل تشیع بسیاری از توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.  
کد خبر: ۶۹۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 17September 2024

وحدت جامعه اهل سنت و اهل تشیع بسیاری از توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه)در گردهمایی علمای روحانیون اهل سنت و شیعه در بزرگداشت هفته وحدت، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های ارزشمند جامعه اسلامی ما وحدت میان شیعه و اهل تسنن است و برای حفظ این مهم می‌بایست بیش از پیش تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمن با برجسته کردن اختلافات شیعه و سنی سعی در تفرقه‌افکنی دارد تا از این فرصت برای چپاول ثروت کشورهای اسلامی استفاده کند، اما وحدت جامعه اهل سنت و اهل تشیع بسیاری از توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.  

وی با بیان اینکه خراسان شمالی  ظرفیت بالایی برای شکوفایی جامعه اسلامی دارد، تصریح کرد: برای شکوفایی بیشتر در این بخش نگاه ویژه به این ظرفیت‌ها از سوی مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار