برگزاری جشن شکوفه‌ها برای ۷۶ هزار کلاس اولی در مدارس فارس

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جشن شکوفه‌ها با حضور ۷۶ هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی در سطح مدارس استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ - 17September 2024

جشن شکوفه‌ها برای ۷۶ هزار کلاس اولی در مدارس فارس برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «فرشید قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۲۷ شهریورماه در آیین استانی جشن شکوفه‌ها که به صورت نمادین در دبستان شهید فروغی شیراز برگزار شد، گفت: امروز ۷۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی، تحصیل خود را در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه فارس آغاز کردند.

قاسمی با بیان اینکه والدین باید با محبت و رفتار شایسته با فرزندان خود برخورد کنند تا آنها با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوند، افزود: انواع مهارت‌های زندگی را باید به دانش آموزان یاد بدهیم، مانند مهارت سخن گفتن، گوش دادن، برخورد با دیگران و …، تا در آینده انسان‌های موفقی شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان کلاس اولی از امروز تحصیل خود را آغاز می‌کنند و پس از ۱۲ سال با کسب رتبه‌های برتر علمی برای استان خود افتخار می‌آفرینند چنانکه امروز شاهد موفقیت دانش‌آموزان استان فارسی در کنکور سراسری هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در سال جاری استان فارس با کسب پنج رتبه تک رقمی و ۹۴ رتبه دو رقمی توانست رتبه پنج کشور را از آن خود کند، گفت: در راستای ارتقای آموزشی و پرورشی وسایل کمک آموزشی به ارزش بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان خریداری و به هنرستان‌ها و سایر مدارس استان ارسال کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار