فرماندار شهرستان سرایان:

همکاری تمامی ادارات و نهاد‌ها با ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد

فرماندار شهرستان سرایان گفت: برهمکاری همه ادارات ونهاد‌ها با ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲ - 17September 2024

همکاری تمامی ادارات و نهاد‌ها با ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حسین خیاط فرماندار شهرستان سرایان امروز (سه‌شنبه) ۲۷ شهریور در شورای اداری شهرستان  به پیشنهاد دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان که دبیری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را برعهده دارد در محل سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته دفاع مقدس و اول مهرماه بازگشایی مدارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع علمای اهل سنت اظهار داشت: امروز دشمن مشترک همه مسلمانان استکبار جهانی درراس ان آمریکا است و ایران هراسی یکی از حربه‌های این شیطان بزرگ هست و با این حربه می‌خواهد بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند چون این ایران است که درمنطقه حرف اول را می‌زند و به یک قدرت بزرگ مبدل گشته است.

وی افزود: این اقتدار و عظمت همه برگرفته دلاورمردی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد بطوری که ما که هیچ گونه سلاح پیشرفته‌ای در آن زمان نداشتیم امروز تسلیحات خود را به دیگر کشور‌ها می‌فروشیم و حتی ماهواره به فضا می‌فرستیم.

فرماندار شهرستان سرایان گفت: از همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها خواستند تا ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس کمال همکاری را داشته باشند.

حاج علی مقدس فر رئیس دفترحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سرایان در سخنانی بیان داشت: دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها بود و رزمندگان اسلام در آن زمان توانستند در مقابل ۶۴ کشور بایستند و یک وجب از خاک ایران را به دشمنان ندادند و این شهدا بودند که با تقدیم جان خود به ما عزت دادند و وظیفه ماست تا با ارائه برنامه‌های مطلوب ومنظم دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیبن کنیم.

وی ضمن گزارشی از برنامه ریزی انجام شده برای بزرگداشت این هفته خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها با این ستاد شدند.

حجت الاسلام طاهری امام جمعه موقت سرایان هم با تبریک عید ولادت حضرت پیامبر اکرم(ص) و هفته دفاع‌مقدس و بازگشایی مدارس با توجه به آیات قرآن کریم پیرامون شخصیت شهدای گرانقدر مطالبی بیان نمودند و از دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سرایان که با ابتکار خوب خودشان چفیه که یادگار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد به گردن حضار محترم انداختند تشکر و قدردانی نمودند.

دراین جلسه سرهنگ خدادادی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سرایان ضمن تشکر از همه ادارات ونهاد‌ها که با معاونت فرهنگی سپاه همکاری میکنند بر تجلیل از همه پیشکسوتان جبهه و جنگ که گمنام هستند تاکید نمودند و ضمن دعوت از مسئولین در مراسم این هفته درخواست کردند تا خیابان‌ها و معابر عمومی شهرستان بصورت زیبا اذین شود. 

یاداور می‌شود که از سوی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سرایان به هریک از شرکت کنندگان یک عدد چفیه در ابتدای ورود به جلسه اهدا شد.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار