دستگاههای اجرایی برتر استان قزوین در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

با برگزاری جشنواره شهید رجایی از مدیران 15 دستگاه اجرایی برتر استان قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ - 17September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تقدیر از برگزیدگان خدمت درجشنواره شهید رجایی عصر سه شنبه با حضور «محمد مهدی اعلایی» استاندار قزوین، «علی رحمانی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

علی رحمانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم گفت: امروز یک سال تلاش مدیران دستگاههای اجرایی به صورت عملکرد ارایه می شود و از دستگاههای برتر تجلیل می کنیم.

وی افزود: ارزیابی ها در چارچوب شاخص های عمومی و اختصاصی و چند شاخص استانی انجام شده است که در شاخص های عمومی محورهای ارتقای بهره وری، و تعالی، رضایتمندی مردم، عدالت، شفافیت، شایسته سالاری و اطلاع رسانی و توانمندسازی کارکنان مورد توجه بوده است.

این مدیر گفت: در معیارهای عمومی تعداد 85 دستگاه اجرایی با 2943 شاخص، سه محور، 19 شاخص، 51 سنجه ارزیابی شدند و شاخص های استانی نیز 1274 مورد بود که در چهار محور، 22 شاخص، 78 سنجه برای 104 دستگاه اجرایی صورت گرفت.

رحمانی افزود: همچنین در شاخص های اختصاصی تعداد 1849 شاخص مورد توجه قرار گرفت.

این مدیر بیان کرد: ۱۱ دستگاه اجرایی در ارزیابی ها به ما کمک کردند تا به بهبود عملکرد عمومی و اختصاصی و موضوعی برسیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری قزوین یادآورشد: دستگاههای اجرایی در حوزه های بهره وری، عدالت محوری، بهبود درتحول سازمانی،  رضایتمندی مردم، خدمات رسانی و اطلاع رسانی، شایسته سالاری، شفافیت در ارزیابی ها مورد توجه و سنجش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در جشنواره امسال ۸۵ دستگاه اجرایی ارزیابی شدند که ۶۵ ارزیاب و بازرس هم داشتیم و ۱۱ دستگاه همکاری کردند و برترین ها مشخص شدند.
 
معاون استاندار تصریح کرد: برگزیدگان خدمت برای تعهد و مشارکت در تحقق اولویت های استان در بهبود محیط کسب و. کار، مشارکت فعال و اثربخش در برنامه ریزی و توسعه استان، کیفیت پیاده سازی نظام فنی و اجرایی استان و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در عملکردهای استانی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین دستگاههای اجرایی در گروه اقتصادی و مالی، تولیدی و خدماتی، زیربنایی و توسعه زیرساخت، گروه سلامت و رفاه اجتماعی، گروه عمومی، امنیتی و قضایی و دستگاه اجرایی در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی معرفی شدند و برخی ماموریت ها مانند رسالت هایی که به دستگاه دادیم مانند اجرای قوانین بودجه و کمک به اجرایی شدن مصوبات سفر هم مورد توجه قرار گرفت و به ۸۰ درصد اهداف رسیدیم.

در ادامه مدیران 15 دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

در این جشنواره شرکت آب منطقه ای قزوین، میراث فرهنگی، شرکت آبفا، امور مالیاتی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، پست بانک، ثبت احوال استان، آموزش و پرورش استان قزوین، راه و شهرسازی، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، اداره انتقال خون، بعنوان دستگاههای اجرایی برتر شناخته شدند و ازمدیران آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار