فرمانده سپاه قم عنوان کرد:

ضرورت راه‌اندازی مراکز تفریحی با رویکرد حفظ ارزش‌ها در قم

سردار «موحد» گفت: امیدواریم بتوانیم فضای ثابتی برای تئاتر‌های انقلابی و مراکز فرهنگی تفریحی با رویکرد حفظ ارزش‌ها برای نوجوانان و جوانان در قم احداث کنیم.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ - 17September 2024

ضرورت راه‌اندازی مراکز تفریحی با رویکرد حفظ ارزش‌ها در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت آماده‌سازی نمایشگاه یاد یاران در باغ موزه دفاع مقدس قم اظهار داشت:: امسال نمایشگاه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و با توجه به جنگ شناختی دشمنان برپا شده است و جبهه مقاومت و اقدامات نظامی، رویکرد اصلی نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اهمیت دفاع مقدس، گفت: عامل مهم موفقیت انقلاب، نظام و جبهه مقاومت، الگوگیری از دفاع مقدس است و هرکجا با روحیه انقلابی و جهادی عمل کردیم موفق‌تر بودیم.

سردار موحد با بیان اهمیت انتقال این ظرفیت بزرگ به نسل امروز و به‌ویژه جوانان و نوجوانان، افزود: ملاک و راه موفقیت ادامه راه شهداست و با حضور جهادی در حوزه‌های مختلف، می‌توان کشور را به خوبی مدیریت کرد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها مختلفی و به‌ویژه شهرداری قم در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس کمک‌حال سپاه بوده‌اند، گفت: شهرداری قم همواره در همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی یاری رسان سپاه است و در فضاسازی و اقدامات زیرساختی شهرداری کمک‌های زیادی چه در سطح شهر و چه در برپایی نمایشگاه داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم فضای ثابتی برای نمایشگاه و تئاتر‌های انقلاب و مرکز فرهنگی تفریحی برای نوجوانان و جوانان در قم احداث کنیم تا در طول سال خدمات به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار