تاکتیک مشترک صدام و صهیونیسم در جنگ

حمله سایبری صهیونیست‌ها به پیجر‌های مردم در لبنان یکی از مصادیق استیصالی است که از تسریع شکست و نابودی کامل رژیم نامشروع صهیونیستی حکایت می‌کند.
کد خبر: ۶۹۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴ - 18September 2024

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس - حامد افروغ؛ سال ۱۳۵۹، صدام با چنان قدرت و تبلیغی به ایران حمله کرد که شاید کمتر کسی شکست او در رسیدن به اهدافش را متصور بود و از آنجا که با کمک غربی‌ها تجهیز و پشتیبانی شده بود، آرزوی فتح هفت روزه ایران را در سر می‌پروراند.

تاکتیک مشترک صدام و صهیونیسم در جنگ

از آنجاکه غیرت، مقاومت و تاثیر ملت ایران در معادلات، غالبا از محاسبات دشمنان در طول تاریخ از قلم افتاده است، ایستادگی مردم در برابر تهاجم ارتش بعث عراق، وجهی پیش‌بینی نشده برای صدام و حامیانش داشت، چه بسا بعثی‌ها به دلیل هم‌زبانی با اعراب ایرانی، خیال خام استقبال آنان از تجاوزات‌شان را هم در سر می‌پروراندند.

در هر حال مقاومت و غیرت ملی برای دفع تجاوز تا آنجا پیش رفت که در عین ناباوری دشمن در تماشای حماسه مردم ایران، جنگ به جایی کشیده شد که صدام برای شکستن صفوف مقاومت مردم دست به موشک‌باران شهر‌ها و مناطق غیرنظامی ایران زد.

از بمبگذاری در برخی محلات با حمایت منافقین تا شلیک موشک‌های ۹ متری در کوچه‌های چهار متری (که در دوره جنگ مصطلح شده بود) همه حکایت از استیصال سران ارتش بعثی و حامیانش داشت که نهایتا با ورود غیرتمندانه رزمندگان ایرانی در ساخت و پرتاب موشک، پاسخ‌های دندان‌شکنی به موشک‌پرانی بعثی‌ها داده شد.

مع‌الوصف یادآوری خاطرات آن روز‌ها در دوره‌ای که ارتش صهیونیستی بی‌مهابا نسبت به کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین، خصوصا غزه اقدام می‌کند، این گزاره را به ذهن متبادر می‌سازد که این اقدام هم ضمن تقویت مقاومت، شکست نزدیک رژیم صهیونیستی را نوید می‌دهد.

هر چه دشمنان و مستکبران در تعمیق توحش و درماندگی خود برای رسیدن به پیروزی، بیشتر تقلا و کشتار می‌کنند، راه نابودی و شکست خود را تندتر می‌پیمایند. حمله سایبری صهیونیست‌ها به پیجر‌های مردم در لبنان یکی از مصادیق استیصالی است که خبر از تسریع شکست و نابودی کامل این رژیم نامشروع می‌دهد به طوری‌که از تقابل با رزمندگان مقاومت درمانده و راهی جز فشار به بدنه مردمی مقاومت برای تضعیف روحیه آنها ندارد.

راهی که رژیم صهیونیستی برگزیده الگوگرفته از همان منش صدام است که برای رهایی خود از فشار بار جنگ، از دست یازیدن به هیچ راهی ابا نداشت. هرچند که مقایسه صدام و صهیونیسم، صدام را در جایگاه بهتری قرار می‌دهد چراکه رژیم صهیونیستی در این جنگ جنایاتی آفرید که روی همه سفاکان و مستکبران را در تاریخ سفید کرده است.

انتهای پیام/ ۱۱۲

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار