مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی:

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای میزبانی بازی‌های ملی آمادگی دارد

امین‌زاده با اشاره به امکانات و آمادگی‌های زیرساختی ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: هیچ مانعی برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی و اردو‌های ورزشی در این ورزشگاه نداریم.
کد خبر: ۶۹۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 18September 2024

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای میزبانی بازی‌های ملی آمادگی داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «رضا امین‌زاده» مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون ورزشگاه امام رضا (ع) در حوزه‌های نور، صوت، زمین چمن، اسکوربرد و رختکن‌ها اظهار داشت: این ورزشگاه یک سرمایه ملی و هدیه‌ای از طرف آستان قدس رضوی برای مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: به طور طبیعی برگزاری هرگونه مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) همانند دیگر ورزشگاه‌های کشور تابع قوانین مرتبط و اخذ مجوز‌های لازم است و در صورت اخذ مجوز، آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن این ورزشگاه آمادگی کامل دارد.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس گفت: وضعیت عمومی ورزشگاه امام رضا (ع) به طور کامل آماده برگزاری مسابقات است، برخی آمادگی‌های اختصاصی برای زمان برگزاری مسابقات مورد نیاز هست که در صورت نیاز مشکلی برای انجام آنها نداریم.

ورزشگاه ۲۵ هزار نفری امام رضا (ع) متعلق به آستان قدس رضوی با دسترسی مناسب، در بافت مرکزی شهر در حاشیه بلوار فردوسی مشهد واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار