پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به مناسبت درخشش «سید محمود حسینی» در مسابقات المپیاد جهانی آتش‌نشانان در دانمارک

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نامقی با صدور پیامی درخشش «سید محمود حسینی» فرزند جانباز دفاع مقدس و آتش‌نشان تربت حیدریه در مسابقات المپیاد جهانی آتش‌نشانان در کشور دانمارک را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۹۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 18September 2024

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نامقی با صدور پیامی درخشش «سید محمود حسینی» فرزند جانباز دفاع مقدس و آتش‌نشان تربت حیدریه در مسابقات المپیاد جهانی آتش‌نشانان در کشور دانمارک را به وی تبریک گفت.به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، در پی درخشش «سید محمود حسینی» فرزند جانباز دفاع مقدس و آتش‌نشان تربت حیدریه در مسابقات المپیاد جهانی آتش‌نشانان در کشور دانمارک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با صدور پیامی این موفقیت را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز جامعه اسلامی به جوانان ایرانی که مایه عزت و سربلندی این مرز و بوم هستند می‌بالد چراکه به مانند همیشه در مسیر عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در عرصه‌های مختلف گام بر می‌دارند.

اینجانب همت و تلاش «سید محمود حسینی» جوان ایرانی در مسیر پرافتخار کسب موفقیت ورزشی در المپیاد جهانی آتش‌نشانان که نشان از روحیه ایثار، غیرت و تعهد قلبی‌اش به اقتدار و سربلندی این سرزمین است، شایسته تجلیل و ستایش می‌دانم و این اقدام را جلوه‌ای از همان مجاهدت در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمی‌شمارم که فرزندی از فرزندان جانباز توانست پرچم کشورمان را در سرزمینی دیگر به اهتزاز در آورد.

بار دیگر با توکل بر ذات اقدس الهی و ایمان و اراده، در ساحت غیرت و همت بلند فرزندان جانبازان، این موفقیت رقم خورد و مایه فخر و غرور ملت گردید.

این موفقیت ورزشی را به تمامی ملت ایران خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده وی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید که با الطاف پروردگار متعال، عزتتان افزون و توفیق استمرار موفقیت‌های پی در پی نصیبتان گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار