ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی:

نمایش رژه نیرو‌های مسلح تجدید پیمان با امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: نمایش رژه نیرو‌های مسلح یعنی تجدید پیمان با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 18September 2024

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری، فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی امروز در نشست خبری ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی اظهار‌ داشت: یک جامعه سالم و پویا برای رسیدن به شکوفایی باید اصحاب رسانه‌ایی داشته باشد که اولین رسالت آن رسیدن به واقعیت و تبیین دستاورد‌ها باشد.

وی عنوان کرد: درایت شجاعت و توانمندی خبرنگار و اصحاب رسانه نشئت گرفته از ذهن خلاق بوده که اخبار را از بطن جامعه و فضای بین المللی انتشار و در اختیار دیگران قرار دهد.

امیر شاطری افزود: با دستان خالی و بازوان توانمند در برابر جهان ایستادیم و با دشمن مقابله کردیم و با وحدت ایمان، اعتقاد، توکل و توسل با ولایت مداری از رهبر با دو گزینه فرمانبری و فرمانداری توانستیم با دشمن مقابله کنیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: ۸ سال جنگ ما یکی از سخت‌ترین جنگ‌هایی بود که صورت گرفت و به اعتقاد خود کارشناسان یک جنگ جهانی سوم بوده است.

وی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس به نمایش رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور اشاره کرد و بیان داشت: دفاع‌مقدس متعلق به قشر و گروه خاصی نیست و متعلق به همه آحاد مردم بوده و نیروی مسلح به عنوان بازوان توانمند کشور اولین نمایش رژه را در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور به نمایش می‌گذارند.

امیر شاطری با بیان اینکه از هفته دفاع مقدس باید درس بگیریم افزود: نمایش رژه نیرو‌های مسلح یعنی تجدید پیمان با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و این پیام را می‌رساند که ما هنور به آرمان‌ها پایبند هستیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی یادآور شد: جنگ شادی و برگزاری نمایشگاه که همه ارگان و نهاد‌های سطح شهر در آن دخیل هستند و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان هم در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیام هفته دفاع مقدس وحدت است متذکر شد: پیروزی در دفاع‌مقدس با وحدت نیرو‌های مسلح و مردمی انجام شده است.

امیر شاطری خاطرنشان کرد: تا آخر سال ۳۰۰ کیلومتر انسداد مرز در خراسان رضوی انجام خواهد شد و امیدواریم انسداد مرز سال آینده در خراسان جنوبی هم انجام شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی بیان داشت: در سال جاری یگان‌های قوی‌تری با بهره گیری از تجهیزات مناسب در مرز مستقر شده‌اند که با یاری پروردگار همه این تجهیزات ساخت نیرو‌های مسلح ایران اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: تردد افغانی‌ها به داخل کشور که در سال‌های اخیر افزایش یافته است، جای نگرانی دارد و در مرز خراسان جنوبی تردد زیر سه درصد است و حضور بی‌رویه افغانستانی‌ها در کشور امنیت ما را مورد تهدید قرار خواهد داد که مسئولان باید فکری در این خصوص بکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار