در پیام فرمانده انتظامی به مناسبت هفته وحدت آمده است؛

هفته وحدت موجب تحکیم میثاق‌ها و خنثی‌سازی توطئه‌ها‌ می‌شود

سردار تقوی در پیامی که به مناسبت هفته وحدت صادر کرد، پیوند وحدت، عظمت و امنیت را مهم‌ترین راهبرد بنیادین توسعه و تعالی کشور دانست.
کد خبر: ۶۹۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 18September 2024

هفته وحدت موجب تحکیم میثاق‌ها و خنثی‌سازی توطئه‌ها‌ می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همدلی تحقق می‌یابد، بنابراین باید برای تقویت پیوند محبت و مودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه‌ریزی کرد و برای زندگی مسالمت‌آمیز بر اساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی با هر عنوانی کوشید.

وحدت؛ رمز پیروزی و عزت مسلمان، وجهی از نصرت الهی است که از مسیر پیوند محبت و الفت قلب‌ها و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی، بارقه اعجاز را متجلی می‌سازد. هفته وحدت، ایام شادی‌بخش مسلمانان و عید فرخنده احمد و پیشوای بزرگ جهان اسلام است.

بسیار به جاست که مسلمانان، نغمه‌ی تازه‌ای آغاز کنند و به سمت همگرایی و اتحاد گام بردارند و چه زیبا مقام معظم رهبری فرموده است: «این مبنای توحید و اعتقاد به وحدانیت حضرت حق، در تمام شئون فردی و اجتماعی جامعه اسلامی تأثیر می‌گذارد و جامعه را به صورت یک جامعه هماهنگ و مرتبط با یکدیگر متصل و برخوردار از وحدت می‌سازد».

به واقع هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان در سرتاسر عالم و نمایش همدلی و یکرنگی مسلمانان در اقصی نقاط کره خاکی است.

خادمان نظم و امنیت نیز در حوادث اخیر برای انجام تکالیف و ماموریت خطیر برقراری و تامین نظم و امنیت با روحیه جهادی و انقلابی خدمت می‌کنند چراکه آنان به فرموده پیشوا و ولی امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجاهدان واقعی فی سبیل‌الله هستند.

امیدواریم به برکت خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و اخلاص و صفای قلوب، سربازان لایقی در این مسیر مقدس بوده و از فیوضات انجام این تکلیف به دعای خیر همه دلدادگان عاشق و کبوتران دل شکسته حرم رضوی بهره‌مند شویم؛ و در پایان اینجانب با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک به همه همکارانم در استان خراسان رضوی و مسلمانان جهان، امید آن دارم، هرچه زودتر در چشم‌انداز ما در افق وحدت، صبح ظفر بدمد و وعده خدا به امامت مستضعفان و وراثت زمین تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها