معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

هفته دفاع مقدس ۳۸ پروژه عمرانی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

سرهنگ هزاری گفت: ۳۸ پروژه عمرانی از جمله کمک به احداث مسکن محرومین، احیای و مرمت قنوات، احداث یادمان شهدای گمنام، آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 18September 2024

هفته دفاع مقدس ۳۸ پروژه عمرانی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از امروز ۲۸ شهریور با دیدار فرماندهان نظامی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایام بیداری جهانی و زمانه روشن شدن جنایت‌های جبهه کفر و استکبار از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

سرهنگ هزاری با بیان اینکه در سطح سپاه و بسیج ۶۰ عنوان برنامه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، بصیرتی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود گفت: ۳۱ شهریور سپاه استان نیز به صورت مقتدر و باشکوه در رژه نیرو‌های مسلح حضور خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: برپایی ۱۲۲ یادواره شهدا، برپایی ۱۴۷ نشست بصیرتی، گل‌افشانی مزار مطهر شهدا در ۵۰ نقطه استان، برپایی نمایشگاه‌های متنوع ویژه هفته حدود ۷۱ مسابقه مسابقه ورزشی و برپایی ۳۲ کارگاه سبک زندگی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان است.

وی با بیان اینکه به مناسبت این ایام ۱۳۲ گروه جهادی استان خدمات خود را به خانواده‌های محروم و شهدا ارائه خواهند کرد ابراز داشت: در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را خواهیم داشت.

سرهنگ هزاری ادامه داد: ۳۸ پروژه عمرانی از جمله کمک به احداث مسکن محرومین، احیای و مرمت قنوات، احداث یادمان شهدای گمنام، آبرسانی روستایی و اصلاح شبکه با اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بازدید‌های علمی را نیز در آستانه هفته دفاع مقدس در سطح نواحی بسیج خواهیم داشت و لذا تجلیل از اساتید رزمنده، برگزاری کرسی‌های جهادی، برپایی برنامه شبی با شهدا، برنامه استقبال از دانش جویان جدید الورود را نیز در سطح بسیج دانشجویی استان خواهیم داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزار و ۵۰۰ نفر در سال جاری به راهیان نور غرب اعزام شدند و تلاش ما بر این است که با کاهش هزینه‌های این سفر افراد بیشتری به این سفر معنوی بروند.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار