آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد پیامبر (ص)

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) ۱۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد، بدهی آنان با کمک خیرین پرداخت و آزاد شدند.
کد خبر: ۶۹۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ - 18September 2024
آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد پیامبر (ص)به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «علی عباس فلاحتی مطلق» مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) ۱۰ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد بدهی آنان با کمک خیرین پرداخت و آزاد شدند.
 
فلاحتی مطلق افزود: بدهی این زندانیان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با کمک چند خیر از شهر تهران پرداخت شد.
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده است.
 
وی با بیان اینکه بدهی این زندانیان مالی جرائم غیرعمد بیش از ۷۵ میلیارد بوده است، گفت: کهگیلویه وبویراحمد در گذشت و بخشش جایگاه خوبی دارد و جزء استان‌های اول کشور است که حدود ۴۰ درصد در پرونده‌ها می‌باشد
 
فلاحتی مطلق با تاکید بر اینکه هم اکنون ۳۰۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد در انتظار کمک خیران برای آزادی هستند، بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان از طرف دستگاه‌ها و ادارات و مردمی قابل انتظار نیست و امیدوارم مردم و مسئولان در این زمینه کمک کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار