واردات خودرو‌های جانبازان بدون وقفه انجام می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه واردات خودرو‌ها از ابتدای سال تاکنون بیش از تمام واردات‌های صورت گرفته در سال قبل است گفت: اشکالاتی در بخشنامه خودرو‌های دست دوم وجود داشته که برای جلوگیری از هزینه اضافه برای کشور و بروز مشکل برای شهروندان باید مرتفع شود.
کد خبر: ۶۹۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ - 18September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: مسائل مختلفی از جمله موضوعات مرتبط با خودرو‌های وارداتی در نشست امروز کمیسیون مطرح شد. مجموع واردات خودرو‌ها از ابتدای سال تاکنون بیش از تمام واردات‌های صورت گرفته در سال قبل بوده و تصمیم بانک مرکزی و دولت این است که واردات خودرو‌های نو ادامه پیدا کند.

واردات خودرو‌های جانبازان بدون وقفه انجام می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان‌ کرد: اشکالاتی در بخشنامه خودرو‌های دست دوم وجود داشته که برای جلوگیری از هزینه اضافه برای کشور و بروز مشکل برای شهروندان باید مرتفع شود. اما خودرو‌های نو با استاندار‌های تعریف شده در حال واردات است.

اتابک در رابطه با واردات خودرو‌های جانبازان گفت: حدود ۲۰ روز پیش سایت‌ها باز شده و ثبت نام‌ها انجام شده و بسیاری از خودرو‌ها هم اکنون در حال وارد شدن به کشور هستند. ارز مورد نیاز برای واردات خودرو جانبازان با کمک بانک مرکزی در حال تامین شدن بوده و اجازه نمی‌دهیم دچار وقفه شود. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار