مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ابعاد و زوایای مختلف دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: همه وظیفه داریم که دفاع مقدس را به خوبی برای نسل جوان تبیین کنیم و ابعاد و زوایای مختلف جنگ مانند پشتیبانی‌ها و فداکاری زنان و قشر‌های مختلف را بیان کنیم.
کد خبر: ۶۹۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 18September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست شورای هماهنگی و کمیته روحانیت در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: امروز هر چه داریم از دفاع مقدس است و تثبیت انقلاب اسلامی به وسیله دفاع مقدس است.
 
ابعاد و زوایای مختلف دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: همه وظیفه داریم که دفاع مقدس را به خوبی برای نسل جوان تبیین کنیم و زوایای مختلف جنگ مانند پشتیبانی‌ها و فداکاری زنان و قشر‌های مختلف را بیان کنیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سوژه‌های زیادی در استان در حوزه دفاع مقدس داریم که باید به خوبی از این سوژه‌ها استفاده شود
 
سرهنگ خواست خدایی وحدت را یکی از مولفه‌های مهم و رمز موفیت در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: هنر امام خمینی (ره) مردمی کردن جنگ بود چرا که وحدت کلمه شاخصی است که همواره مورد بزرگان انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشته اند. 
 
وی با بیان اینکه در جنگ، هر کسی که به اهدافش نرسد بازنده است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس صدام به هیچکدام از اهداف خود نرسید و قصد ما در دفاع این بود که یک وجب از خاکمان را ندهیم و ندادیم، پس ما برنده جنگ هستیم.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور مقام معظم رهبری در ۴ مهرماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود که در این مورد از ۵ هزار پیشکسوت و فعال دفاع مقدس در استان تجلیل می‌شود.
 
در این نشست هر یک از اعضا گزارشی از روند اجرای برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه و بر اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان تاکید کردند. 
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار