امیر‌ خوش‌قلب: دشمنان با همه ظرفیت خود نسل جوان را هدف قرار داده‌اند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان با همه ظرفیت خود، نسل جوان را هدف قرار داده و به دنبال غریبه نشان دادن جوانان با الگو‌های ایرانی اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۹۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 18September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر‌ سرتی‍پ «محمد یوسفی‌ خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ارتش با عنوان «طلایه‌داران وطن» که در برج میلاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهار داشت: سربلندی امروز نظام اسلامی و عموم مردم، به‌خصوص جوانان این مرز و بوم اتفاقی نیست و برای آن بهاء پرداخت شده است و در این راه و هدف، شهدا و خانواده‌های آنان عمر پر برکت انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند تا جایی که دستیابی به مرز‌های جغرافیایی کشور برای دشمنان به آرزوی محال تبدیل شده است.

امیر‌ سرتی‍پ یوسفی‌ خوش‌قلب

امیر سرتیپ خوش‌قلب با اشاره به اهمیت تکریم شهدا و خانواده‌های آنان عنوان کرد: خانواده شهدا با صبوری، درد فراق و تنهایی را تحمل کردند تا ما و فرزندانمان به سختی نیفتیم؛ پرواضح است که شهدا و خانواده‌های معظم این بزرگواران شایسته تکریم واقعی و دائمی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه گفت: مرز‌های فکری، روحی و معنوی فرزندان ایران اسلامی پیش از هر زمانی در معرض تهدید دشمنان قرار دارد؛ به نحوی که دشمنان از جنگ سخت دوری می‌کنند؛ اما فشار جنگ ترکیبی و روانی را بیشتر کرده‌اند، دشمنان با همه ظرفیت‌های خود، نسل جوان را هدف قرار داده‌اند و به دنبال غریبه نشان دادن نسل جوان با الگو‌های ایرانی اسلامی هستند.

وی با تأکید بر وظیفه سنگین مسئولین در برابر شهدا، جامعه و جوانان افزود: ریل‌گذاری درست و منطقی در مسیر صراط مستقیم، توسط امامین انقلاب و شهدا انجام شده است و مسئولان وظیفه دارند که با برملا کردن نقشه‌های دشمنان و آشکار کردن زوایای پنهان، اهداف شوم آنان و تدوین راه‌های مقابله با هرگونه تهدید، با اقتدار کشور را بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ما تبعیت از مقام معظم رهبری و فرمان‌پذیری و فرمان‌برداری از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار