مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان خبر داد؛

اجرای بیش از ۳۲۷ عنوان برنامه به مناسب هفته دفاع مقدس در استان همدان

سرهنگ «آزادی» با بیان اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان دبیرخانه برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس را برعهده دارد، گفت: بیش از ۳۲۷ عنوان برنامه با فراوانی سه هزار و ۱۰۰ مورد به دبیرخانه ارسال شده است.
کد خبر: ۶۹۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ - 18September 2024

اجرای بیش از ۳۲۷ عنوان برنامه به مناسب هفته دفاع مقدس در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (چهارشنبه) در نشست خبری خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح شعار هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله‌ایم» نامگذاری شده است، همچنین باتوجه به همزمانی با هفته وحدت توجه به این مناسبت و همچنین طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق مورد تاکید است. 

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال نگاه ویژه‌ای به خواهر «دباغ» که نماد یک زن مبارز انقلابی است خواهیم داشت، افزود: به همین منظور ۵۰ درصد افراد شرکت‌کننده در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، بانوان خواهند بود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: از دوماه پیش ستاد استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل و جلسات ستادی برگزار شد، امسال شاهد یک اتفاق جدید بودیم و در حوزه ساختار جلسات کمیته فرعی شهرستان‌ها باحضور بخشداران و دهیاران با موضوع هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح با مدیریت آجا در محل نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم شاهد تجلی اقتدار نیروهای مسلح خواهیم بود و از اقشار مختلف مردم جهت حضور در برنامه دعوت به عمل می‌آوریم، همچنین برنامه عطرافشانی و نثار گل به شهدا با مدیریت بنیاد شهید همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آزادی با بیان اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان دبیرخانه برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس را برعهده دارد، افزود: بیش از ۳۲۷ عنوان برنامه با فراوانی سه هزار و ۱۰۰ مورد به دبیرخانه ارسال شده است.

وی به تشریح برخی برنامه‌های شاخص پرداخت و گفت: رونمایی از تمبر ۵۴۰ شهدای مدافع حرم و همچنین اجرای آب‌نمای موزیکال موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک، بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس در ۳۱ شهریور، بزرگداشت عملیات «کمان ۹۹»، مصاحبه با فرماندهان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای شاخص استان در جوار شهدای گمنام تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان برخی برنامه‌های شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همدان با اشاره به ارسال ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه انصارالحسین (ع) به دبیرخانه، گفت: از برنامه‌های سپاه به این مناسبت می‌توان به رژه خودرویی بسیجیان در شهرستانها و مرکز استان، تجلیل از ورزشکاران، مسابقه کتابخوانی با موضوع خواهر دباغ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، اعزام کاروان های راهیان پیشرفت به جهت آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجلیل از بازاریان خوشنام دفاع مقدس اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در صدا و سیما به این مناسبت، متذکر شد: کلنگ‌زنی یادبود شهدای بمباران روز قدس، فضاسازی و آذین بندی سطح شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، نواختن زنگ ایثار و برگزاری یادواره‌های متنوع خانگی و محله‌محور از جمله برنامه‌های شاخص دیگر به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار