رونمایی از سه کتاب به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

آیین رونمایی «فرشته‌ای در تندباد»، «خداحافظی با ماهی‌ها» و «شب پرستاره» روز ۲۵ شهریور در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور استاد نعمتی از اساتید هنر و ادب استان البرز از سه کتاب رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱ - 18September 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین رونمایی «فرشته‌ای در تندباد»، «خداحافظی با ماهی‌ها» و «شب پرستاره» روز ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور استاد نعمتی از اساتید هنر و ادب استان البرز از سه کتاب رونمایی شد.

کتاب «فرشته‌ای در تندباد» رمان دوجلدی خانم آرام پارسا مهر که در فضای سال‌های جنگ و دفاع مقدس اتفاق افتاده، سرگذشت دختری به نام فرشته است که در زندگی دچار افت و خیز‌های بسیاری میشود و درنهایت مسیر درست زندگی را پیدا می‌کند. 

رونمایی از سه کتاب به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

کتاب «خداحافظی با ماهی‌ها» نوشته مریم سادات ذکریایی و ملایر مسئول انتشارات حامیان که صنحب بیش از پنجاه اثر چاپ شده است، سرگذشت شهید طلبه، علی اکرم شرج پور است که در سن نوجوانی بسیار جسور و بی باک بوده و به جبهه رفته و به مقام شهادت نائل میشود.

کتاب «شب پرستاره» نوشته ستاره طاهری، دلنوشته‌ها و اشعار و داستان‌هایی است که به زیبایی و پراحساس پیرامون سال‌های جنگ به بیان زندگی کودکان و نوجوانانی می‌پردازد که در مناطق جنگی زندگی میکردند و هر لحظه زندگی شان دستخوش حوادث جنگ بود.

در این نشست صمیمانه که با همکاری و مساعدت پرسنل خدوم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و انتشارات حامیان انجام شد، از نویسندگان کتاب‌ها تقدیر به عمل آمد و کتاب‌ها توسط مدعوین خریداری شد. شایان ذکر است مدعوین به نقد این کتاب‌ها نیز پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها