مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس:

یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس فارس برگزار می‌شود

«درویشی» از برگزاری نخستین یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس استان فارس در ۱۱ مهر ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ - 18September 2024

یادواره ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس فارس برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حسین درویشی» مدیرعامل هلال احمر فارس با بیان اینکه ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس در کشور که با تقدیم جان خود در راه نجات جان همنوعان به شهادت رسیده اند شناسایی و معرفی شده است اظهار داشت: از این تعداد ۳۳۰ شهید متعلق به استان فارس است که در ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ یادواره ای با حضور خانواده های معظم این شهدا در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل هلال احمر فارس اضافه کرد: مقدمات اجرایی این یادواره نظیر شناسایی کامل این شهدا در تمامی یگان های اعزامی جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش از ماه‌های گذشته انجام شده و این رویداد فرهنگی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و سایر مقامات کشوری و استانی با مشارکت کارکنان و اعضا و همکاری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس اجرا می‌شود.

رونمایی از سه جلد کتاب با محوریت معرفی ،زندگی نامه و داستان ویژه شهدا همزمان با این یادواره از دیگر موارد مطرح شده از سوی حسین درویشی بود.

مدیرعامل هلال احمر فارس تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره شهیدان امدادگر، معرفی شهدا و خدمات ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس به جامعه است که نشان دهنده بدون مرز و بی بدیل بودن خدمات هلال احمر در تمام زمان ها است که در رسالت کار آنها اعتقادات، زبان، گویش و فرهنگ خاصی دخالت ندارد.

مدیرعامل هلال‌احمر فارس در پایان گفت : برگزاری این یادواره با محوریت تجلیل از ۳۳۰ شهید امدادگر دفاع مقدس می تواند زمینه ای باشد تا بتوانیم فداکاری و ایثارگری شهدا را ترویج و مقام آنها را ارج نهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار