فرمانده سپاه سروستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سروستان

سرهنگ پاسدار «مباشری» از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس و در آستانه اجلاسیه بزرگ شهدا به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان سروستان در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ - 18September 2024

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سروستانبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسین مباشری» ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط رده‌های بسیج سروستان و همکاری ادارات و ارگان ها طی هفته دفاع مقدس پیشبینی شده که با حضور مردم شهید پرور در شهرستان سروستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سروستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه ۲۲۳ شهید شهرستان سروستان و امام راحل و عظیم‌الشأن اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از دوران‌های طلایی و فراموش نشدنی و سرنوشت ساز ملت عزیز ایران و انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس گفت: ایشان از دوران دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه یاد کرده و تأکید می‌کنند این گنجینه باید استخراج شود و برای نسل‌های آینده مطالب ارزشمند این دوران استخراج و مورد استفاده قرار بگیرد.

مباشری هفته دفاع مقدس را فرصتی خوب و استثنایی برای پرداختن به موضوعات اساسی هفته دفاع مقدس به خصوص برای نسل جوان دانست و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، جهاد تبیین، ولایت‌مداری، تبیین مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی ملت عزیز ایران و رزمندگان عزیز ما در طول ۸ سال دفاع مقدس، روحیه جهاد و شهادت طلبی ملت و رزمندگان و تبیین روحیه خودباوری و ایستادگی ملت عزیز ایران در مقابله با کفر جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان تصریح کرد: باید از این هفته برای معرفی شهدای عزیز به عنوان بهترین الگوها برای نسل جوان استفاده کرد، نسل جوانی که در معرض تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمنان انقلاب قرار دارند، بنابراین این هفته فرصت بسیار خوب و مغتنمی است که دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس را در طول این یک هفته به اطلاع و سمع و نظر جوانان و مردم برسانیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته افزود:  برگزاری اولین یادواره‌ شهدای زن، اولین یادواره شهدای خیبر، اولین یادواره شهدای کارمندی، اولین یادواره شهدای فرهنگیان ، تهیه لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های بی بضاعت، دیدار با امام جمعه محترم، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی شهرستان و ادارات، برگزاری جلسات جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دیوار نگاری معابر شهری و مدارس، تولید محتوا، خاطره نگاری خانواده معظم و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله برنامه‌های عمومی هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه سروستان همچنین از برگزاری اجلاسیه بزرگ سرداران و ۲۲۳ شهید سرافراز شهرستان سروستان در تاریخ ۱۷ مهرماه امسال در راستای کنگره ملی پانزده هزار شهید استان خبر دادند که ان شاالله با همت مجموعه شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار